fredag 31. januar 2014

Frø og sånt...


Jeg er i skikkelig vårstemning om dagen. Helt feil selvfølgelig, når snøen laver ned utenfor, men det er akkurat da det begynner å klø i fingrene. Jeg MÅ ha noe grønt!

Så da er det bare å sette i gang årets hagesesong. Både chili og tomater kan med fordel få en tidlig start.

I år har jeg til og med egne frø, høstet etter fjorårets sesong. Og...

...hvis noen har lyst til å bytte med meg er det bare å si fra. Jeg har diverse valmuer, pyntekorg (eller Kosmos som den også heter), solsikker og diverse annet. Så har du noe å bytte, send meg en mail da vel. Eller legg igjen en kommentar under dette innlegget.

Er du like hagegal som meg, kan du jo sjekke ut hagedagboken min og følge veien fra villniss til drømmehage.


2 kommentarer:

  1. Himmel for en delikat og vakker valmue!! Jeg er hodestups begeistret for alle sorter valmuer. Jeg er veldig interessert i å bytte frø med deg:):) Valmuer og pyntekorg hørtes herlig ut. Jeg har frø fra stokkroser (miks farger), moskuskattost (rosa og hvit), dusksalvie (rosa og lilla) mv mv. Send meg gjerne en e-post på jannibele@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Så gøy! Jeg har sendt deg en e-post :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...