lørdag 29. januar 2011

I bokhylla

Nå er vel bokhylla først og fremst ment for bøker, noe min kjære flere ganger har prøvd å påpeke. Likevel havner det stadig andre ting i hyllene. Figurer, skilt og diverse annet smårusk jeg gjerne vil ha fremme, men ikke har funnet noen god plass til enda. Og jeg er vel ikke den eneste? Kanskje dere har lyst til å fortelle meg hva slags ting som finner veien til deres bokhyller? Legg gjerne igjen en kommentar, jeg er nemlig veldig nysgjerrig på om det finnes flere av oss?


Jeg er for eksempel ikke veldig glad i porselensfigurer, men denne fikk jeg av min oldemor og den har vært med meg siden jeg var fire år. Nå sitter den pent i hjørnet av bokhylla og der gjør den seg egentlig fint syns jeg.
katrine

Denne fant jeg fram til et Melodi Grand Prix-party i fjor vår. Jeg fikk den av tante til åtteårsdagen og den inneholder faktisk utrolig mange bra låter. Og så er jo coveret ganske kult da. Bobbysocks var definitivt blant mine aller første musikalske helter.


Og så har vi dette skiltet da, som min kjære kjøpte i Lofoten i sommer. Det havner nok på veggen en gang, men foreløpig står det fint akkurat her.

Hva med deres hyllenips? Noen som har lyst til å dele?

Ønsker samtidig alle en god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...