tirsdag 7. juni 2011

På skattejakt


Skrotnissen i meg har slått til igjen! På jakt etter seng til lillesøster kom jeg over denne fantastiske butikken. Litt nedslått etter en bomtur til bruktbutikken på Heftingdalen dumpet jeg innom Mitt Skattkammer på Saltrød.

Jeg blir alltid skeptisk når ordet "antikk" dukker opp sammen med "brukt" i et butikknavn, og skepsisen ble ikke mindre når jeg kom inn i øvre etasje. En liten tur ned i hovedetasjen gjorde meg ikke mindre urolig, men så ble jeg vist ut i hallen utenfor! Og for et sted!


Gleder meg vilt til å ta turen hit igjen. Dessverre har vi ikke plass til all verden hjemme, men noen skatter skal jeg nok klare å få med meg.




Og jammen fant jeg ikke det jeg var på jakt etter også. Hvordan senga blei når den kom på plass kan du se her.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...