mandag 7. november 2011

"Nytt" soverom


Endelig kan jeg vise dere et ferdig soverom. Til og med den siste bildelisten er på plass, og her er altså resultatet.


Den rosa nattbordslampa reddet jeg fra å bli kastet, mens selve nattbordet ble funnet i en bruktbutikk i Kristiansand.


Min kjære har nattbord fra Ikea og en lampe vi fikk i gave og som plutselig passet godt inn.


En stol til å slenge klær på, ryddet spesielt for anledningen.


Bildene over senga ble kjøpt på min aller første utenlandsreise. Jeg og en venninne var i Paris og fant disse på et marked. Broderiet til høyre er en gammel aftenbønn tante broderte da jeg var liten.


Det vi liker aller best med soverommet er faktisk at vi kan gå rett ut på balkongen og ta en kopp kaffe hvis været tillatter det.


Her er det akkurat plass nok til to, og det holder jo i massevis.


Vil du se hvordan andre bloggere har det hjemme hos seg kan du sjekke ut NIBs novemberutfordring. Her finner du massevis av soveromsinspirasjon.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...