søndag 1. april 2012

Et lite dilemma


De av dere som har fulgt bloggen min en stund har sikkert registrert at jeg har en svakhet for gamle teakmøbler. Gradvis har de sneket seg inn i hjemmet vårt. De er i gangen, i stua og på kjøkkenet. Etterhvert er det rett og slett blitt en ganske gjennomfort stil her.

Så hvorfor drar jeg fram dette nå?

Her om dagen fant jeg nemlig ut noe nytt om min kjære. Han kan ikke fordra gamle teakmøbler...



Så hva gjør vi nå?

Jeg vil nemlig at vårt felles hjem skal være noe vi begge trives i, og det betyr at hans mening er viktig for meg. Altså må jeg begynne å tenke nytt...

Forhåpentligvis får vi mye bedre plass i vårt neste hjem, og da kan mine kjære teakmøbler spres utover og blandes med  møbler vi begge liker. Hva nå enn det viser seg å være.
En utfordring? Absolutt. Men jeg tror det blir gøy.

Og stresslessen han drømmer om? Den skal få hedersplassen i stua (ja, så lenge jeg får godkjenne fargen først da ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...