onsdag 2. mai 2012

Kirsebær?

Det er så mange som viser frem flotte bilder av frukttrær for tiden. Alt fra plommetrær i full blomst til små kirsebærkvister i en vase. Og jeg er så misunnelig! 

Jeg vil også ha frukttre i hagen!


Så kom jeg på... I hagen rundt det nye huset vårt står det jo et nydelig gammelt kirsebærtre. (du ser det såvidt midt i bildet her)

Håper bare det står der fortsatt når vi overtar huset. Treet står nemlig midt på grensa mellom vår tomt og det som er skilt ut til nybygg... Eller kanskje akkurat inne på vår tomt... 

Det var ikke så godt å få målt nøyaktig. Men det er jo lov å håpe.

I tilfelle lover jeg at også min blogg blir full av bilder av blomstrende frukttrær neste vår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...