mandag 7. januar 2013

Brukthøst og rolig desember

Et siste blikk på 2012 før jeg kaster meg over det nye året.


I september dukket vi litt opp fra tåka igjen. Ting begynte å komme på plass i hus og hage, snuppa og jeg hadde reiste både på jentetur og til besteforeldre og vi fikk en original og varig barselgave.



Oktober var måneden da jeg oppdaget Frelsesarmeens lagersalg og fant dette flotte legobordet. Jeg fikk også plantet litt løk, vi pusset opp kontoret og var i bryllup i storslåtte omgivelser. Og så fikk dere oppskriften på min hjemmelagde tomatsuppe.



I november ble det dåp, og min kjære feiret sin aller første farsdag. I tillegg fikk vi med oss mammas juleutstilling i "Mitt Galleri".



Desember. Tørketid. Bildetrøbbel. Jeg etterlyste, og fikk, oppskrift på lussekatter uten melk og gluten. Ellers var det stille, mens vi koste oss og feiret snuppas aller første jul.

...

Farvel 2012. Velkommen 2013!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...