onsdag 22. september 2010

Idylliske Henningsvær

Denne søte interiørbutikken finner du i Henningsvær. Vi tok turen innom en solskinnsdag i sommerferien. Ikke bare er butikken full av søte saker (fikk lyst til å ta med en god del hjem ja), den har også noe av det mest geniale som finnes, nemlig helt egen mannfolkparkering. Ett stykk avis og en plass i sola og min kjære var en lykkelig mann mens jeg fikk bruke så lang tid jeg ville.

Utrolig nok kom jeg meg ut med kun et lite skilt. Det har verdens mest treffende sitat og skal få en godplass i stua. Så fort det er oppe skal dere få se. I mellomtiden får dere nyte dette, som henger på Lysstøperiet. Enda en av mine favorittkafeer, som ikke bare har Lofotens beste kanelboller, men de beste jeg har smakt noensinne.

De har også noen utrolig gode sandwicher, som jeg har tenkt å etterligne ved en passende anledning. Og så er det jo ekstra koselig når maten er pynta med et hjerte da!

Hvis du blei sulten tror jeg oppskriften er sånn cirka denne: To skiver godt landbrød tynt lag med smør (evt. smøreost) Et par salatblad Salatkylling
Pastaskruer
Rødløk Finhakka tomater på toppen Balsamico


Denne solskinnsbollen fristet også såpass at den havnet på en tallerken. Jammen godt vi ikke er i Henningsvær så ofte.



1 kommentar:

  1. Så gøy at du også har blogg da, Katrine!
    Nå kan jeg også følge litt ekstra med ;O)

    Klem fra meg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...