tirsdag 22. mars 2011

Strikk og inspirasjon


Jammen har jeg ikke startet et nytt strikkeprosjekt. Det begynner å bli en del av dem som ligger rundt omkring. Denne gangen skal det bli påskelue. Ideen fikk jeg på strikketreff hos Masker og Sting, en nyåpnet strikke- og sybutikk i sentrum av Arendal med koselige lokaler hvor du kan stikke innom og sitte med eget håndarbeid. Eller du kan melde deg på et av kursene de arrangerer.


Jeg ble invitert med til mandagens strikketreff av en venninne og hadde det kjempekoselig. Litt garn var det visst som ble med hjem også.



Aner ikke hva jeg skal bruke dette garnet til, men det var så herlig vårgult og mykt! Kanskje kan det bli et deilig vårplagg? Kom gjerne med forslag!

Og bare så det er sagt: Blir det flere strikketreff så kommer jeg!

3 kommentarer:

  1. Hurra for strikkekafeer..kansje jeg må snike meg ned til Arendal på et treff eller kurs:)

    SvarSlett
  2. Det syns jeg du skal gjøre!

    SvarSlett
  3. Synes du skulle strikke en kvikklunch-lue til Marius, jeg... De er skikkelig kule:-)
    Ta et google-søk så ser du hvordan de ser ut... (Ønsker meg ennn sånn selv også:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...