onsdag 10. oktober 2012

Kontoret: Før og etter


I går fikk jeg en melding om at mannen holdt på med "hemmelige ting" i annekset. Da jeg kom hjem blei jeg møtt av dette. Et fiks ferdig kontor.


FØR OG ETTER:


Det er ikke så mye vi har gjort. Eller, vi blir feil, her er det min kjære som har jobbet aleine. Han har malt gulvet og listene, tatt ett ekstra strøk på vinduskarmen og montert en lang hobbyplate på den ene kortveggen. Men for en forskjell.

Rommet er blitt skikkelig lyst og fint. Noe som er viktig når man skal tilbringe mange timer her utover den kalde, mørke vinteren.

Han er flink han mannen min :)

2 kommentarer:

  1. Så bra det ble. Han har faktisk malt gulvet! For en type :-D

    Klem til dåkker

    SvarSlett
  2. Det ble veldig fint! Kjekt med så stor arbeidsflate.
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...