fredag 29. juni 2012

Tilbakeblikk

I dag er min kjære i Arendal for å levere nøklene til den nye eieren av vårt hjem gjennom godt over fire år. Hjemmet som har hatt hovedrollen på bloggen her. Hjemmet hvor vi har pusset opp bad, anlagt plen, plantet hekk, snekret levegger, lagt nye gulv... Ja, hjemmet vi har puslet med og fikset på og gjort til vårt.

Jeg skulle gjerne vært med sørover og sagt ha det en siste gang, men med terminen rett rundt hjørnet var det best at jeg ble igjen her. Så får jeg heller ta farvel med en aldri så liten bildekavalkade i stedet. 












Nå er det klart for et nytt liv, med nytt hus og snart et helt nytt lite menneske i "ny" by.

Jeg gleder meg!

1 kommentar:

  1. Er det ikke koselig å ha så mange bilder fra der dere bodde før? Jeg syns det er så koselig å se tilbake på bilder jeg har tatt fra steder vi har bodd før. Koselig å mimre litt, og huske på alt det fine man opplevde der! Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...