onsdag 26. januar 2011

Badet: Før

Nå er det alt tre år siden jeg kjøpte leilighet i Arendal. Planen har hele tiden vært å pusse opp badet, og etter at min kjære flyttet inn er det heldigvis blitt litt fortgang i  planene. Jeg har tidligere gitt dere en liten smakebit (som dere kan se her), og nå er det straks klart for å vise fram det ferdige resultatet. Men først vil jeg altså vise dere hvordan det så ut da jeg tok over:


Veggene hadde en sliten og gulnet våtromstapet, noe som ikke akkurat er bra når man dusjer rett på veggen. Ovnen var en gammel støvsamler og gulvbelegget kunne vel ikke akkurat kalles lekkert. Badekaret var forsåvidt kjekt å ha, men tok mye plass.


Innredningen ellers besto av skap som var så skeive at hyllene ramlet ned, en vask som var vanskelig å holde rein og hvor blandebatteriet var dårlig, samt noen "lekre" knagger i brunt og gull. I tillegg knirket gulvet helt vannvittig.
 
Vi røsket ut alt. Og nå gleder jeg meg til å dele vårt nyoppussede bad med dere!

1 kommentar:

  1. Blir spennende å se :)

    Legger deg i blogglista mi ;)

    klæm, Lise

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...