onsdag 16. november 2011

En liten nyhet


De mest observante av dere har kanskje lagt merke til at det er dukket opp en meny på toppen av bloggen min. Her finner dere to knapper. Bak den ene finner du en liste over bruktbutikker jeg er innom med ujevne mellomrom, og gjerne anbefaler videre.

Den andre knappen tar deg videre til en liste over trivelige kaféer rundt om i landet vårt.


Jeg håper oversiktene kan komme til nytte hvis du er på bruktjakt eller ser etter et koselig sted å ta en kaffe i en ny by. Og hvorfor ikke kombinere kafébesøk og bruktrunde? En ikke helt ukjent kombinasjon her i bloggverden tror jeg.

Etterhvert planlegger jeg også en oversikt over oppskrifter på håndarbeid jeg har vist her på bloggen, men det får vente en liten stund. Det er tross alt greit å tilbringe litt tid utenfor bloggen også...

God kveld til deg som stikker innom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...