tirsdag 5. mars 2013

Hobbyrommet - før og nå

Et koselig og passe ryddig hobbyrom er klart til å ta i bruk. Jeg kan vel ikke skryte av verken trendy eller gjennomført interiør. Derimot har jeg plass til å sy, sånn passe orden og plass til alt av hobbystæsj på ett sted! (Hurra!!)


Den ene veggen har fått en hobbyplate som hylle. Eskene skal nok pakkes ut av en gang, men akkurat nå står de i hvert fall ikke lenger utover hele gulvet.
Den kule stolen er enda ett kupp fra Frelsesarmeens lagersalg i Brevik. I den kan jeg sette meg med strikke- og hekletøy, eller invitere gjester på en kopp te.


Puffen er egentlig et gammelt syskrin, pulten sto på kontoret i Arendal og lampa hadde jeg på rommet mitt da jeg var liten. Senga ble kjøpt til gjesterommet en gang på begynnelsen av 2000-tallet, og har fungert som både sofa og uteseng. Nå står den klar i tilfelle vi får overnattingsgjester. Jeg håper vi får brukt den mye!

Et koselig teppe på gulvet nå, så skal du se det er her jeg blir å finne utover våren.


Sånn så det altså ut da vi flyttet inn. En klar forbedring!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...