torsdag 22. august 2013

Garasjesalg i Brevik - og vi er med

På lørdag er det tid for torg- og garasjesalg i Brevik igjen. For meg er dette ett av årets absolutte høydepunkter, og det er klart jeg må ha meg en runde i byen og sjekke hva som finnes. Men...

I år blir jeg faktisk en av de som står og selger smått og stort. 


 
Utenfor mamma og pappas hus på Strømtangen blir det, i tillegg til typiske "lopper", salg av diverse planter, redesign, kaffe og deilige bakverk.

Så trenger du en pust i bakken på vei til eller fra byen (vi blir nemlig å finne rett ved der man parkerer), stikk innom da vel. Jeg lover trivelig kaféstemning og mye bra shopping.


Dette er bare noe av det du finner hos oss.

Håper vi sees!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...