mandag 4. januar 2016

Året som gikk


I januar var det kick off i Oslo for den nye me&i-kolleksjonen, mens februar besto av mange dager med hjemmekontor.


Påska kom i mars, og endelig ble det skitur til "toppen" igjen. En tur jeg ikke hadde tatt på flere år. Det er lite som slår en kopp kaffe i strålende solskinn omgitt av snøkledde fjell.

I april fikk jeg en ny "dille". Mens andre ble hekta på fargelegging, satt jeg og perlet bordbrikker i mariusmønster.


Mai kom med glade farger i hagen, og utgivelse av Vardens Hus- og hagebilag.

I juni fikk vi med oss det som viste seg å bli en legendarisk konsert med Foo Fighters i Gøteborg, da Dave Grohl falt av scenen, men fullførte konserten med brukket ben.


I juli flyttet vi ut i hagen, mens august kom med en lang, god familieferie i Danmark.


I september var jeg konferanse-kone i Thessaloniki i Hellas. Lange konferansedager for mannen var helt greit når jeg kunne tilbringe dagene ved bassenget eller på en av byens koselige kafeer.

I oktober begynte julestemningen å trenge seg på. Dermed ble det flere hobbykvelder, både med venninner og med selskap av husets treåring.


I november fikk jeg endelig brukt den siste bursdagsgaven, nemlig billetter til Dirty Dancing-show i Ibsenhuset i Skien. Et flott show, men det er selvfølgelig ingenting som slår selve filmen.

Desember ble en måned full av julebakst, julepynt, kvalitetstid med familien og alt som ellers hører jula til. To av husets tre beboere er såpass glad i jula at den får bli til tyvende dag jul. Det gamle året derimot, det kastet vi ut da klokka slo tolv på nyttårsaften.


2 kommentarer:

  1. Flott kavalkade! Godt nytt år! Hilsen Inger Johanne (ellevesmaatroll)

    SvarSlett
  2. Det ser ut til at 2015 var et flott år for deg. Ønsker deg alt godt for 2016! :-)
    Line

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...