lørdag 8. oktober 2011

Utfordring: Redesign av lampeskjermer


Jeg er vel ikke den eneste som har en haug med gamle lampeskjermer liggende i påvente av neste prosjekt. Tidligere har jeg vist dere smykkestativ og kjekke små boller, og planene er klare for både fruktfat og hengekurver.


På vandring gjennom bloggverden har jeg sett mange andre spennende prosjekter, og det ga meg idéen om en liten utfordring. Har du redesignet en gammel lampeskjerm? Legg igjen kommentar med en link til ditt lampeskjermprosjekt, så legger jeg ut linkene her etterhvert.

Det blir også en liten premie til et av bidragene, og fristen for å henge seg på har jeg satt til 1. november.


Nå er jeg spent på å se hva dere har funnet på!


Redesign av lampeskjermer!

La deg inspirere:


3 kommentarer:

  1. Jeg er med, her er mitt bidrag: http://frahusetisvingen.blogspot.com/2011/09/diy-lampeskjerm.html

    Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Så flink du er. Da vi flyttet her for et halvt års tid siden kastet jeg alle mine... Men blir spennende å se bidragene.

    SvarSlett
  3. Ble medlem på Nib i går, så da var det å surfe litt overalt her inne. Så mye kreativt og fint!

    Blir gjerne med på utfordringen din:

    http://studiomirabel.blogspot.com/2011/10/redesign-sarpsborg-ii.html

    lampeskjermen er nederst på innlegget..tror jeg:)

    mirabel

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...