lørdag 2. april 2011

En hyggelig start på dagen

I dag våknet jeg til en hyggelig overraskelse. Kristin, som har bloggen kreativius, har gitt meg en award. Alltid koselig når noen liker bloggen min, og ekstra stas å "vinne" noe.


Reglene sier at jeg skal gi utmerkelsen videre til noen andre (skal være blogger med mindre enn 100 følgere) og deretter fortelle 8 ting om meg selv. 

Utmerkelsen vil jeg gjerne gi til bloggen skriv-elsk-lev, en blogg med tekster om alt mellom himmel og jord, og AM:AMs Fotoblogg. To damer som inspirerer meg med sine flotte tekster og bilder.

Og så var det 8 ting om meg selv.


Jeg har en bachelorgrad i interiørdesign fra University of Wolverhampton, men jobber som mediegrafiker.


Jeg har dykkelappen.


 I ferien reiser jeg gjerne nordover.


Jeg må til England minst en gang i året. Årets tur går til Manchester.


Jeg elsker kaffe i alle former. Latte, cappucino, mocca, irish og selvfølgelig vanlig svart.


sommeren finner du meg på festival.


Jeg har kommet ut av telling på hvor mange ganger jeg har sett Postgirobygget på Wrightegaarden i Langesund.


Jeg giftet meg med min kjære i regn og uvær 15. august 2009.

2 kommentarer:

  1. :) Så gøy å lese:) Og det ser ut som du hadde en nydelig brudekjole! Herlig bilde:)

    Og jeg smelter jo helt av de vårbildene i nyeste innlegg! Åh, jeg kan nesten ikke vente til det begynner å spire her og! Fin kveld!

    SvarSlett
  2. Ja, den er helt nydelig! Har blogget om den tidligere, i et av innleggene fra juni i fjor. Mamma som har sydd den etter felles design :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...