tirsdag 24. april 2012

Nytt hjem

Her har det skjedd mye siden sist.

Huset i Arendal ble solgt dagen etter første visning. Og tror du ikke vi hadde kjøpt nytt hus i Porsgrunn bare 6 dager seinere? Det har egentlig pleid å være sånn når jeg har kjøpt hus, at når jeg først har bestemt meg, så går det fort. Og selv om mange var skeptiske, så ser det ut til at tempoet og flaksen har fulgt med når vi nå var to som skulle finne hus sammen.

I helgen var vi en liten tur i det nye huset. Fikk knipset et par bilder, og selv om jeg glemte å bruke blits tenkte jeg dere skulle få en liten sniktitt.


Her på verandaen skal vi kose oss på formiddagen. Her får vi nemlig formiddagssola. Og selv om det blir bygget to nye hus i det som tidligere var hagen "vår", så skal det mye til før den forsvinner.


Huset er gammelt og ligger i et etablert boligområde. Likevel er begge hovedetasjene helt nyoppusset. Gleder meg til å ta i bruk det fine, nye kjøkkenet!


Badet er også flunka nytt, og vi får ikke bare ett...


 ... men to deilige bad! Dermed får jeg oppfylt både ønsket om flere doer, og ikke minst både badekar og dusj.


Hagen trenger litt kjærlighet og omsorg. Og det skal den få. Tenk så kjedelig det ville vært med en ferdig strigla hage. Nå kan jeg kose meg med å planlegge, plante og pusle med smått og stort. Og i annekset ute i hagen skal gjestene få bo, så slipper de babyskrik og får litt privatliv.

Så nå er det bare å sette i gang med pakkingen og sette kursen mot familie og venner i Telemark!


6 kommentarer:

  1. Gratulerer, så spennende! Gleder meg til å se flere bilder :)
    Håper du vil delta på give away`en min som jeg har lagt ut i dag ;)
    God tirsdag!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  2. Så spennende! Ser kjempe fint ut!
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med nytt hus! Kjempe spennende!
    Det er godt å ha to bad, tro meg!

    SvarSlett
  4. Her går det fort,gratulerer da med nytt hus :) Blir spennende å se hva du skal gjøre i hagen :)

    SvarSlett
  5. Giiiid så artig! Å stelle hage vet jeg etterhvert litt om. Etter å ha meiet ned et halvt mål tropisk regnskog, og utradert en masse uerstattelige ukjente dyrearter (og et par små indianerstammer) er jeg nå snart klar for å så plen. Etter tre års jobb...

    SvarSlett
  6. Gratulerer med nytt hus! Ser jo flott ut! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...