fredag 6. juli 2012

Sommer

Endelig er sommeren her!!


Og siden den visstnok ikke skal vare så lenge har vi tatt oss fri fra alt som heter utpakking for å nyte den så lenge det varer.


I går blei det en deilig tur på Olavsberget. Selv om jeg er vokst opp i Brevik har vi aldri forvilla oss helt inn hit på sommeren, så stranda er "ny" for meg. Ser for meg at det kan bli mange fine sommerdager på langrunna her neste år, når tulla vår så smått skal begynne å gå.


Hun kommer ikke til å bli aleine, det er helt sikkert.
Og det blir heller ikke siste turen hit for oss i sommer. Selv om vi neste gang kanskje våger oss ut på holmen utenfor, på jakt etter litt dypere vann.


På hjemveien tok vi en snartur utom Røra i Bergsbygda. Jeg må jo vise min kjære rundt litt så han blir kjent.


Fikk akkurat med oss solnedgangen før vi vendte nesa hjemover. Deilig slitne av frisk sjøluft, sol og saltvann. 

Håper finværet varer, lenge...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...