mandag 10. september 2012

Detaljer


Jeg vet jeg viste fram denne veggen i går, men jeg synes den fortjente litt mer oppmerksom het. Dette er nemlig et prosjekt jeg har hatt lyst til å gjennomføre ganske lenge. Veggen inneholder minner fra forskjellige perioder av livet, og jeg blir nesten litt nostalgisk av å se på den.

De fleste kortene er av typen som stod i stativer på utesteder og kaféer før (kanskje de gjør det fortsatt?). Jeg har hatt for vane å plukke med meg de jeg liker best, og gjennom årene er det blitt en god del. I tillegg ble det ganske mange reklamekort fra diverse utesteder i Wolverhampton mens jeg studerte der. Resten er kort jeg kjøpte på ferie, men aldri fikk sendt.




 Endelig har de fått lov til å komme ut av boksen sin og opp på veggen. Og den lille doen i kjelleren er blitt et rom fullt av gode minner.

1 kommentar:

  1. Utrolig flott vegg. Kreativ måte å vise frem minner på.
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...