tirsdag 3. september 2013

September

Smak litt på ordet. Høst. Skarp luft. Mørke kvelder. Innekos. Pledd. Stearinlys.

Nei takk! Jeg holder meg ute en stund til!


Men pleddet, det får være med ut i høstsola. Mens hagen blomstrer og humlene suser kryper jeg opp i kurvsofaen, heller (nesten) lokal eplemost i glasset, koser meg med plommer og interiørblader og nyter siste rest av sommervarme.


Kurvsofa, kjøpt brukt på garasjesalg i Brevik
Eple/solbærmost og plommer fra Mersmak i Skien

...

Dette er mitt bidrag til NIBs septemberutfordring.
Hva som er høstkos for andre kan du se her.

5 kommentarer:

  1. Deilig å nyte høst-sola :D Måtte den vare evig!

    SvarSlett
  2. Herlig! Her går mye av tida til å ta vare på frukt ;) har forresten en utfordring gående, Hverdagsmagi, hyggelig om du deltar :) klem

    SvarSlett
  3. Wow! For et nydelig bilde! Likte at du tok bildet ute i høstsola. Lykke til i utfordringen. Klem fra Beate

    SvarSlett
  4. Deilig å kunne nyte noen gode varme dager enda. Lekkert på godplassen din :)

    SvarSlett
  5. Jeg er enig med deg. Idyll. Det er mange gode triks for å holde ut litt lengre ute. Frisk høstluft. Glede!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...