søndag 1. mai 2011

Bloggekroken


Her, i denne kroken, er det altså jeg sitter og pusler med bloggen min. Ofte mens vi ser på tv, eller mens min kjære koser seg med aviser i sitt hjørne av sofaen. Siden vi akkurat har ryddet til bursdagsfest passet det bra å slippe dere inn i den ellers noe kaotiske kroken min.


Den fine puta i retrostoffer er det lillesøster (Maksimalisten) som har sydd, mens skjellampa er noe jeg har ønsket meg lenge og endelig fikk tak i på Kremmerhuset for et års tid siden.

Håper dere har hatt en flott helg alle sammen. Og takk for koselige kommentarer på innlegget om brudekjolen min, som jeg har linket til hos Prydelig. Det betyr ekstra mye når kjolen var så personlig!

Og helt til slutt, før jeg glemmer det:
Gratulerer med dagen elskling!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...