torsdag 14. juli 2011

Mitt sommerparadis

Lofoten




Ja, ikke hele Lofoten da. Men familien har et hus nesten ytterst i Lofoten, mellom Reine og Å. Fullt av mammas kunst og rekvedfunn, og pappas hvalknokler, tørrfisk og andre rariteter. Her storkoser vi oss, slapper fullstendig av og bare nyter den ville naturen.


Dessverre blir det ingen tur nordover i år, men bare se på disse bildene fra fjorårets ferie, så skjønner dere hva jeg mener. Det finnes vel neppe noe flottere. Jeg har definitivt funnet mitt sommerparadis!


Kaffe i solveggen. Bordet er laget av rekvedfunn fra fjæra.




Ut vinduet på den lokale puben.



Å



topptur med lillesøster.


Reine


Ballstad


Flere sommerparadis finner du her.

4 kommentarer:

  1. Vakkert sommerparadis!

    ....nydelige bilder av NYDELIG natur :)

    -Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! Får meg til å håpe på at du kanskje kan komme innom meg til neste år, mens jeg enda er i nord.. ;)

    SvarSlett
  3. Virkelig et sommerparadis! Flotte bilder av vakker og vill natur!

    Heleneklem

    SvarSlett
  4. Kikket litt nærmere på bloggen din. Vet ikke om det betyr noe, men jeg liker den veldig godt. Masse flotte bilder og vakkert fotoarbeid.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...