fredag 1. juli 2011

Små (h)overraskelser


Det er vel ingen hemmelighet at jeg er en stor fan av gjenbruk. Så når jeg er på Hovefestivalen er jeg like fascinert av "interiøret" som av selve konsertene. I år dukket plutselig disse gamle lp-platene opp. Og vips, så hadde vi fulgt stien til en rockebar midt i skogen.


Ingenting å si på innsatsen med "interiøret" her. Det var enda kulere på kvelden, men noen var for sliten til å ta bilder.



Små biter med "historisk" info hang på trærne rundt omkring. Sannheten i dem kan vel diskuteres...



Hvem har vel ikke drømt seg bort og lekt med disse når de var små?


Men noen ponny med partysveis og glowsticks kan jeg ikke huske...



Men det var jo musikken vi egentlig kom for da. Jimmy Eat World, Vaccines, All Time Low, 30 Seconds to Mars, John Olav Nilsen og Gjengen og Linkin Park. Ikke verst for en ettermiddag?

2 kommentarer:

  1. Merker at jeg er litt misunnelig. Ser ut som du har kost deg :)

    SvarSlett
  2. Dette var morsomt å se! (for oss som har lyst, men av en eller annen grunn aldri kommer oss avgårde til Hove...) Da 30 seconds to Mars spilte, kunne vi høre at det var superliv der ute. Hørte folk juble helt bort hit på Songeheia. Måtte jo være en fantastisk stemning der!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...