lørdag 5. februar 2011

Liten plass, lure løsninger


Det er sikkert flere enn meg som har en liten gang og skal prøve å skvise mest mulig inn på få kvadratmeter? Ikke minst sko tar mye plass og skal helst ikke dras med for langt inn i huset. Løsningen blir ofte kjedelige trehvite skohyller. Men da vi pusset opp gangen for et par år siden hadde jeg lyst til å finne på noe litt annerledes.


Etter en tur på Heftingdalen kom jeg tilbake med denne tallerkenhylla. Mange ville sikkert malt den hvit og brukt den til bøker, men jeg elsker det mørke treverket og beholdt den som den var. Og så passer den perfekt til sko. Den ser litt flottere ut på sommeren med lyse lette småsko, men gjør seg godt også i vintersesongen.
katrine

I øverste hylle er det dessuten plass til to etasjer, så da blir det plass til hele tolv par.


På samme tur fant jeg både hattehylle og denne gamle (brød?)boksen som nå er fylt med skokrem og diverse annet smårot.
katrine

Handlenettene har jeg samlet i en liten skål i et håp om at vi skal huske å ta dem med til butikken. Det virker hvertfall av og til...

Totalt fikk jeg alt av innredning til både ytter- og innergangen for litt under 400 kroner. Og to år senere er jeg fortsatt godt fornøyd med resultatet!


Innlegget ligger også på NIBs februarutfordring; oppbevaring

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...