tirsdag 1. mars 2011

"Nytt" soverom


Noen ting er lurt i teorien, men kanskje ikke fullt så bra i praksis. Som for eksempel ideen om å bruke det største soverommet i huset til gjesterom og en slags ekstra stue, og dermed sove i husets minste rom. Men etterhvert som "stua" er blitt mer og mer roterom har jeg måttet bite i det sure eplet og gi mannen rett i at vi bør bytte tilbake...

Han ble faktisk såpass glad at han tok flyttejobben helt aleine. Og jeg må innrømme at jeg rett og slett blei litt imponert, for det var blitt skikkelig koselig til jeg kom hjem!

Nattbordet er på plass med blomster og koselig leselys. Det fant vi på en brukbutikk i Kristiansand for noen år siden. skulle gjerne hatt et til, så gi meg gjerne tips hvis dere vet om et lignende.



Den rosa veggen, som i utgangspunktet var skyld i at vi byttet rom (ikke bruk oljemaling hvis dere skal male hjemme), har gitt inspirasjon til et soverom i asiatisk stil. Litt tilfeldig, men sånn er det ofte hjemme hos oss.


Lyslenken med blomster skaper litt ekstra romantisk stemning.




Til slutt har jeg pyntet opp kjedelige klesskap med klistremerker fra Søstrene Grene.

Så var det bare å få orden i alt som havnet på gjesterommet i flytteprosessen da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...