torsdag 16. juni 2011

Katrine lærer nye husmorsysler ...



Jammen har jeg ikke gått hen og forvillet meg på sykurs. Har jo fått arve svigermors gamle (røde!) Husqüarna må vite. Og skal jeg ha symaskin, så børe jeg vel  lære meg å bruke den... Dermed befant jeg meg i går ettermiddag foran en nyfiksa symaskin på veskekurs hos Masker & Sting.





Det blei mye skravling, klipping, knappenåling (ehm... nytt uttrykk?) og kaffe/tedrikking. Ikke visste jeg at "sydamer" var så trivelige (selv om jeg har hatt mine mistanker).



Til slutt blei det til og med noen runder med symaskinen. Her har dere meg i dyp konsentrasjon. Og jammen fikk jeg ikke med meg en nesten ferdig veske hjem. Mangler bare litt kantebånd og en reim. Så resultatet får dere ikke helt enda.


Flink?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...