fredag 17. juni 2011

Introducing: Fotokalender 2011



Å klikke seg fra den ene bloggen til den andre og plukke opp gode ideer og inspirasjon er vel noe vi alle driver med. Det er jo halve moroa med bloggingen. 

På den måten kom jeg i dag over en kjempegod ide! Petunia lager  sin egen fotokalender fra 2011, og det tror jeg jammen jeg skal gjøre også. 

Nå ligger jeg vel en smule på etterskudd, men dette er altså mitt bilde fra mai. En nydelig måned med mye sol, start på hagesesongen og deilig uteliv.

Nå må jeg bare finne bilder fra årets fire første måneder, så kan jeg lage min helt egen fotokalender på slutten av året.

Kanskje blir du inspirert til å gjøre det samme.

3 kommentarer:

  1. Flott fotografert!!

    Ha en fin fredag!
    Heleneklem

    SvarSlett
  2. JAA - nå ble jeg også inspirert! Det er dette som er så flott med blogging. Ha en strålende helg :)

    SvarSlett
  3. Ja, nå ble jeg faktisk inspirert til å gjøre det samme! Ha en finfin regndag :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...