fredag 28. oktober 2011

Skal, skal ikke...

Vurderer et skikkelig ryddeprosjekt i helga. Mannen er bortreist, og jeg kjeder meg... så lurer på om ikke jeg skal samle absolutt alt av håndarbeids-/hobbystæsj og ta en skikkelig opprydning. Men, blir det bare kaos tro? Jeg er jo ikke akkurat kjent for å være veldig effektiv når jeg starter opp denne typen prosjekter...


Og; Har noen gode tips til hvordan jeg skal organisere galskapen? Vi snakker oljemaling, akvarellmaling, kritt, fargeblyanter, tusjer, fjær fra gamle fastelavensris, pensler, papir, garn, stoffer, tomme melkekartonger og gamle lampeskjermer som venter på å bli til noe... Nesten alle rom i huset inneholder noen av mine hobbyting....

Gode råd om hvordan jeg får samlet alt på ett sted tas i mot med takk!

Eller bør jeg bare droppe det og unngå et salig kaos de neste to-tre-fire ukene?

1 kommentar:

  1. Har ikke tips men kjenner meg igjen og skal følge med for å se om det kommer inn noen gode råd hos deg! God helg! Hege

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...