tirsdag 31. mai 2011

Tilbakeblikk


Av og til er det gøy å se hvordan det har sett ut hjemme opp igjennom. Disse bildene er fra en ikke altfor fjern fortid, men jammen er det mye som er byttet ut. Og så jeg som trodde jeg var så flink til å ta vare på ting... Men noen av tingene har overlevd.

Vitrineskapet i furu er det samme som det brunbeisede som står i stua nå. Senga på det gamle kontoret/gjesterommet bruker vi ute med alle de deilige putene om sommeren, og bladstativet så dere akkurat i lesekroken.


Huset jeg bodde i var gammelt og sjarmerende, men trekkfullt og fullstendig utilgjengelig med bil. Når taket begynte å ramle i hodet på oss (fliser fra taket, men likevel...) var det på tide å finne seg noe eget.

På kjøkkenbildene ser dere hvordan oppvaskmaskinen så ut før den fikk en runde med rød spraylakk. Stolene har fått seg et strøk hvitmaling og er fortsatt i bruk på kjøkkenet, mens den rosa sofaen har havnet på loftet. Jeg skal egentlig kvitte meg med den, så hvis noen ønsker seg en gammelrosa sofa er det bare å si fra...


Det eneste jeg faktisk savner fra gammelleiligheten er soverommet. Men siden det var der flisene begynte å ramle i hodet på oss var det ikke så hardt å forlate likevel.


Nei, takke meg til en litt nyere leilighet hvor det ikke blåser langs gulvene om vinteren. Men utsikten var det ikke noe å si på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...