lørdag 9. juli 2011

I husveggen



Endelig er nytt kamera på plass og rosene kan få lov til å sole seg i glansen. Det var bare såvidt jeg rakk dem, de hadde nok sin storhetstid for en ukes tid siden, men jeg syns jo de er ekstra sjarmerende når de begynner å bli litt puslete jeg da.






I bedet foran huset finnes det tre forskjellige slag. Den ene heter H. C. Andersen og fikk erstatte den gamle som ikke tålte den lange kuldeperioden i vinter. Det er denne knallrøde.


Denne rosa varianten aner jeg ikke hva heter. Kanskje noen av dere kan hjelpe meg med et navn? Den har store klaser med små roser og pynter virkelig opp! Så flott er den at jeg glemte å ta fotografere den tredje rosebusken, så den får bli med en annen gang.


Kameraet og jeg må nok bli litt bedre kjent før vi blir skikkelig gode venner. Men jeg syns vi fikk en ganske grei start...

Håper alle får en god helg, til tross for gråværet. Det hindrer ikke meg i å stikke på camping i hvert fall (selv om jeg jukser og stikker hjem før natta).

Katrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...